Daisypath Friendship tickers

Friday 29 April 2011

Tanpa Title :D

assalamualaikum :)

hey reader blogger, semalam tak pasal pasal kene marah ngan ayah .. heeee , cakap nak balik semalam, tapi tak jadi balik, *tertinggal bas* urmm, sedeyh nye, menangis lorh ! sori ayah .. lau marah jangan lame lame tau, nanty makin tua, hihi, tak lah, nanty anakmu rindu tau, tapi tak pew lah, cik abang pon tak bagi balik lagi, lau leyh nak spend tyme ngan dye lagi,*alang alang tak leyh balik lagi an* nanty susah lak nak jumpe, aku da nak stat study balik, dye lak yang baru cuti ... hurmmmm ! mmg niat nak balik ari nie, tapi nak uat cmne an, member aku sorang nie datang ambk lewat, janji ngan dye suh datang ambk kul8 pm, bas kul9 pm, datangnye 8.50 pm, kang da kene tnggal ngan bas* tapi aku tak salah kan member aku tuh sebab dye punye kereta pon ade budak gune, tak pe lah member, aku pon berbelah bagi nak balik kew tak, alang alang kene tngal ngan bas, baek duk lame ckit kat cnie, lau boleh aku nak pegi tengok diploma show, nampak nye 2hb baru boley balik, pas diploma show *dua tiga hari lagi lah* , tapi tak syok lah duk cnie lame lame coz duit tak dew, ayah baru jew bank in duit , tapi aku boros sangat, tuh la psal wana, tapi tak nak gtaw ayh yang duit tak dew, nnty kene marah lagi :) lagi pon tuh salah aku, boross sangat !  tapi tak pew lah, cik abang ad kat cnie, dye cakap nak bank in kan untuk aku, tak pasal pasal mnyusahkan dye, segan lah, btw thanks lah abang .. heee, tapi aku still sedeyh sebab tak leh balik n buat ayah marah, ayah marah bukan ape, dye tak sabar nak jumpe anak dye yang kesayangan nie, maklumlah dah lame tak jumpe n dye just isau kan aku, dye ingat aku sorang sorang lagi kat hostel nie, tapi ramai lagi yang belom balik .. urm *jangan isau ye dad* tapi pape pon, aku hepy sebab ayah da tak marah aku, ayah call aku pagi nie, sayang ayah lah , muahh !

p/s : nanty 2hb wana balik yaa ayah , tngu taw . .
rindu family lah . . mak, ayah, kak long, kak ngah, abang ngah, affar, adik, and anak sedare yang tomei tomei , dzul . .

No comments:

Post a Comment