Daisypath Friendship tickers

Sunday 24 April 2011

Janji Tak Buat Lagi

no bodi perfekk sayang !!
so sorryy ! janji tak buat lagi taw . .
semua manusia ade kelemahan masing masing, dan ade kelebihan masing masing . .
semua manusia ade melakukan kesilapan , 
kite tak taw yang perangai kita nie akan buat orang benci dekat kita,
orang menyampah, meluat, sakit hati, tapi tuh la saya yang sebenarnya !
maafkan saya ! dengan perangai saya yang ntah pape nie buat kamu menyampah !
mesti kamu benci ngan perangai saya an ? 
SUMPAH (!) saya sedeyh bile jadi camnie, relation kita sebagai kawan pon dan makin renggang an ?
maaf sangat sangat , tu semua salah saya , saya janji saya tak an disturb life kamu n kawan kawan kamu lagi . 
sumpah saya tak de niat nak sakit kan ati kamu yaa  . . MAAFKAN SAYA (:
lebih baek saya diamkan diri daripada bersuara . .

 p/s : SUMPAH (!) saya tak nak buat lagi . . 
        hope, sume akan kembali normal . .

No comments:

Post a Comment