Daisypath Friendship tickers

Thursday 31 March 2011

Jangan bermain dengan CINTA

hurmm, tak sempat ag nak update blog pasal kesedihan yang melanda aku,(clash ngan si dia)
tetibe muncul semula kebahagiaan yang aku nanti2 kan,
aku ingat dah tak dew harapan ag utk aku berbaik ngan dye,
tapi akhirnya dye trime aku balik, thank sangat sangat taw.
dye da trime aku balik!! terharu gile aku,terkejot pon ad, sedangkan pada masa yang sama aku da give up,
dah give up sebab aku da pujuk dye, dye mati2 tak nak trime aku lagi ..
memang kecewa  gile aku, idup aku kosong jew tanpe dye, aku tak kuat tanpe dye,
dah macam tak dew pape, aku p0n da jadi cm org gile pon ad (sebab kau lah fizi ) 
tapi aku masih ad mber2 yang support aku, thanx
yea sume yana, nisa, ila, yong, eyma, wawa, mey, nad, n other . .

*********************************************

ari nie ari yang paling bhagia lah yang aku rase , aku sayang kau lah fizi !!
timer kasih sebab trime aku balik !
aku janji aku akan jage dye sebaek mungkin, aku tak nak hancurkan harapan dye lg, aku akan berubah ,
cukuplah dengan ape yang terjadi nie, akan ku jadikan pengajaran !


No comments:

Post a Comment